Zapoznaj się ze szczegółowymi informacjami na temat Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Olkuszu.
Sprawdź:
- dane kontaktowe wydziału
- dane kontaktowe i zakresy obowiązków
- dane kontaktowe Zamiejscowego Referatu Rejestracji Pojazdów w Wolbromiu
- dane kontaktowe pracowników Zamiejscowego Referatu
- jakie sprawy załatwisz wydziale
Pamiętaj, że aby skutecznie załatwić swoją sprawę w Starostwie Powiatowym w Olkuszu dokumenty musisz złożyć osobiście lub w formie elektronicznej przez dedykowaną platformę. Nie wysyłaj swoich dokumentów mailem! Zapoznaj się ze szczegółowymi informacjami na temat metod dostarczania dokumentów do Starostwa Powiatowego w Olkuszu.
Wydział Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Olkuszu
Lokalizacja: 32-300 Olkusz, Al. 1000-lecia 1a, (poziom 0), pokój:
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
tel.: 32 647 88 31, 32 647 88 61
Dyrektor Wydziału
Maciej Skubis
tel.: 32 647 88 25
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Z-ca Dyrektora
Magdalena Marcińska
tel.: 32 647 88 31, 32 647 88 61
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Pracownicy Wydziału
Referat Rejestracji Pojazdów
Ewa Bałazy
tel.: 32 643 04 62
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
zakres obowiązków:
- wydawanie dowodów rejestracyjnych
Ilona Hajduła
tel.: 32 647 88 31, 32 647 88 61
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
zakres obowiązków:
- rejestracja pojazdów
- wyrejestrowanie pojazdów
- czasowe wycofanie pojazdów z ruchu i przywracanie do ruchu
- wydawanie decyzji administracyjnych w zakresie odmowy, umorzenia, uchylenia rejestracji
- wydawanie zaświadczeń
Mariola Kania
tel.: 32 647 88 31, 32 647 88 61
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
zakres obowiązków:
- rejestracja pojazdów
- wyrejestrowanie pojazdów
- czasowe wycofanie pojazdów z ruchu i przywracanie do ruchu
- wydawanie decyzji administracyjnych w zakresie odmowy, umorzenia, uchylenia rejestracji
- wydawanie zaświadczeń
Justyna Knap
tel.: 32 647 88 31, 32 647 88 61
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
zakres obowiązków:
- rejestracja pojazdów
- wyrejestrowanie pojazdów
- czasowe wycofanie pojazdów z ruchu i przywracanie do ruchu
- wydawanie decyzji administracyjnych w zakresie odmowy, umorzenia, uchylenia rejestracji
- wydawanie zaświadczeń
Sylwia Krukowiecka
tel.: 32 647 88 31, 32 647 88 61
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
zakres obowiązków:
- rejestracja pojazdów
- wyrejestrowanie pojazdów
- czasowe wycofanie pojazdów z ruchu i przywracanie do ruchu
- wydawanie decyzji administracyjnych w zakresie odmowy, umorzenia, uchylenia rejestracji
- wydawanie zaświadczeń
Agata Kwiecińska
tel.: 32 647 88 31, 32 647 88 61
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
zakres obowiązków:
- rejestracja pojazdów
- wyrejestrowanie pojazdów
- czasowe wycofanie pojazdów z ruchu i przywracanie do ruchu
- wydawanie decyzji administracyjnych w zakresie odmowy, umorzenia, uchylenia rejestracji
- wydawanie zaświadczeń
Magdalena Marcinowska
tel.: 32 647 88 31, 32 647 88 61
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
zakres obowiązków:
- rejestracja pojazdów
- wyrejestrowanie pojazdów
- czasowe wycofanie pojazdów z ruchu i przywracanie do ruchu
- wydawanie decyzji administracyjnych w zakresie odmowy, umorzenia, uchylenia rejestracji
- wydawanie zaświadczeń
Katarzyna Sarecka
tel.: 32 643 04 62
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
zakres obowiązków:
- rejestracja pojazdów
- wyrejestrowanie pojazdów
- czasowe wycofanie pojazdów z ruchu i przywracanie do ruchu
- wydawanie decyzji administracyjnych w zakresie odmowy, umorzenia, uchylenia rejestracji
- wydawanie zaświadczeń
- prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie przekroczenia terminu rejestracji, zgłoszenie zbycia lub nabycia pojazdów
Ewelina Tracz
tel.: 32 647 88 31, 32 647 88 61
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
zakres obowiązków:
- rejestracja pojazdów
- wyrejestrowanie pojazdów
- czasowe wycofanie pojazdów z ruchu i przywracanie do ruchu
- wydawanie decyzji administracyjnych w zakresie odmowy, umorzenia, uchylenia rejestracji
- wydawanie zaświadczeń
Joanna Walczewska
tel.: 32 643 04 62
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
zakres obowiązków:
- rejestracja pojazdów
- wyrejestrowanie pojazdów
- czasowe wycofanie pojazdów z ruchu i przywracanie do ruchu
- wydawanie decyzji administracyjnych w zakresie odmowy, umorzenia, uchylenia rejestracji
- wydawanie zaświadczeń
- prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie przekroczenia terminu rejestracji, zgłoszenie zbycia lub nabycia pojazdów
Referat Praw Jazdy
Lidia Witek
tel.: 32 647 88 30
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
zakres obowiązków:
- wydawanie uprawnień do kierowania pojazdami
- wydawanie i wymiana praw jazdy krajowych i zagranicznych
- wydawanie zezwoleń na kierowanie pojazdem uprzywilejowanym lub pojazdem przewożącym wartości pieniężne
- wydawanie decyzji o skierowaniu na badania lekarskie i psychologiczne kierujących pojazdami
- wydawanie skierowań
- wydawanie decyzji o zatrzymaniu prawa jazdy
- wydawanie decyzji o cofnięciu uprawnień do kierowania pojazdami
- wydawanie decyzji o zwrocie zatrzymanego prawa jazdy po ustaniu przyczyn, które spowodowały jego zatrzymanie
Beata Budzowska
tel.: 32 647 88 30
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
zakres obowiązków:
- wydawanie uprawnień do kierowania pojazdami
- wydawanie i wymiana praw jazdy krajowych i zagranicznych
- wydawanie zezwoleń na kierowanie pojazdem uprzywilejowanym lub pojazdem przewożącym wartości pieniężne
- wydawanie decyzji o skierowaniu na badania lekarskie i psychologiczne kierujących pojazdami
- wydawanie skierowań
- wydawanie decyzji o zatrzymaniu prawa jazdy
- wydawanie decyzji o cofnięciu uprawnień do kierowania pojazdami
- wydawanie decyzji o zwrocie zatrzymanego prawa jazdy po ustaniu przyczyn, które spowodowały jego zatrzymanie
Magdalena Gęgotek-Ziarnik
tel.: 32 647 88 30
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
zakres obowiązków:
- wydawanie uprawnień do kierowania pojazdami
- wydawanie i wymiana praw jazdy krajowych i zagranicznych
- wydawanie zezwoleń na kierowanie pojazdem uprzywilejowanym lub pojazdem przewożącym wartości pieniężne
- wydawanie decyzji o skierowaniu na badania lekarskie i psychologiczne kierujących pojazdami
- wydawanie skierowań
- wydawanie decyzji o zatrzymaniu prawa jazdy
- wydawanie decyzji o cofnięciu uprawnień do kierowania pojazdami
- wydawanie decyzji o zwrocie zatrzymanego prawa jazdy po ustaniu przyczyn, które spowodowały jego zatrzymanie
Ryszard Kołodziejczyk
tel.: 32 647 88 30
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
zakres obowiązków:
- wydawanie uprawnień do kierowania pojazdami
- wydawanie i wymiana praw jazdy krajowych i zagranicznych
- wydawanie zezwoleń na kierowanie pojazdem uprzywilejowanym lub pojazdem przewożącym wartości pieniężne
- wydawanie decyzji o skierowaniu na badania lekarskie i psychologiczne kierujących pojazdami
- wydawanie skierowań
- wydawanie decyzji o zatrzymaniu prawa jazdy
- wydawanie decyzji o cofnięciu uprawnień do kierowania pojazdami
- wydawanie decyzji o zwrocie zatrzymanego prawa jazdy po ustaniu przyczyn, które spowodowały jego zatrzymanie
Referat Transportu
Wojciech Czyż
tel.: 32 641 30 60
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
zakres obowiązków:
- dokonywanie wpisu przedsiębiorcy do rejestru przedsiębiorcy prowadzącego stację kontroli pojazdów
- przeprowadzanie kontroli Stacji Kontroli Pojazdów oraz sprawowanie nadzoru nad przeprowadzaniem badań technicznych
- wydawanie decyzji
- cofanie diagnostom uprawnień do wykonywania badań technicznych
- wydawanie przedsiębiorcom prowadzącym ośrodek szkolenia kierowców, poświadczenia potwierdzającego spełnienie dodatkowych wymagań w zakresie prawa jazdy kategorii A,B,C,D
- sprawowanie nadzoru nad szkoleniem prowadzonym przez ośrodki szkolenia kierowców, w tym przeprowadzanie kontroli dokumentacji i działalności związanej ze szkoleniem
- dokonywanie wpisu osoby do ewidencji instruktorów lub wykładowców nauki jazdy oraz ich skreślanie z ewidencji
- prowadzenie spraw związanych z udzieleniem, odmową udzielenia, zmianą lub cofnięciem licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie: przewozu osób samochodem osobowym lub pojazdem samochodowym przeznaczonym konstrukcyjnie do przewozu powyżej 7 i nie więcej niż 9 osób łącznie z kierowcą , w zakresie pośrednictwa przy przewozie rzeczy
- prowadzenie spraw związanych z usuwaniem i przechowywaniem na parkingu strzeżonym pojazdów usuniętych z dróg przebiegających na obszarze Powiatu Olkuskiego
Wojciech Gleń
tel.: 32 641 30 60
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
zakres obowiązków:
- dokonywanie wpisu przedsiębiorcy do rejestru przedsiębiorcy prowadzącego stację kontroli pojazdów
- przeprowadzanie kontroli Stacji Kontroli Pojazdów oraz sprawowanie nadzoru nad przeprowadzaniem badań technicznych
- wydawanie decyzji
- cofanie diagnostom uprawnień do wykonywania badań technicznych
- wydawanie przedsiębiorcom prowadzącym ośrodek szkolenia kierowców, poświadczenia potwierdzającego spełnienie dodatkowych wymagań w zakresie prawa jazdy kategorii A,B,C,D
- sprawowanie nadzoru nad szkoleniem prowadzonym przez ośrodki szkolenia kierowców, w tym przeprowadzanie kontroli dokumentacji i działalności związanej ze szkoleniem
- dokonywanie wpisu osoby do ewidencji instruktorów lub wykładowców nauki jazdy oraz ich skreślanie z ewidencji
- prowadzenie spraw związanych z udzieleniem, odmową udzielenia, zmianą lub cofnięciem licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie: przewozu osób samochodem osobowym lub pojazdem samochodowym przeznaczonym konstrukcyjnie do przewozu powyżej 7 i nie więcej niż 9 osób łącznie z kierowcą , w zakresie pośrednictwa przy przewozie rzeczy
- prowadzenie spraw związanych z usuwaniem i przechowywaniem na parkingu strzeżonym pojazdów usuniętych z dróg przebiegających na obszarze Powiatu Olkuskiego
Aneta Wasińska
tel.: 32 641 30 60
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
zakres obowiązków:
- dokonywanie wpisu przedsiębiorcy do rejestru przedsiębiorcy prowadzącego stację kontroli pojazdów
- przeprowadzanie kontroli Stacji Kontroli Pojazdów oraz sprawowanie nadzoru nad przeprowadzaniem badań technicznych
- wydawanie decyzji
- cofanie diagnostom uprawnień do wykonywania badań technicznych
- wydawanie przedsiębiorcom prowadzącym ośrodek szkolenia kierowców, poświadczenia potwierdzającego spełnienie dodatkowych wymagań w zakresie prawa jazdy kategorii A,B,C,D
- sprawowanie nadzoru nad szkoleniem prowadzonym przez ośrodki szkolenia kierowców, w tym przeprowadzanie kontroli dokumentacji i działalności związanej ze szkoleniem
- dokonywanie wpisu osoby do ewidencji instruktorów lub wykładowców nauki jazdy oraz ich skreślanie z ewidencji
- prowadzenie spraw związanych z udzieleniem, odmową udzielenia, zmianą lub cofnięciem licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie: przewozu osób samochodem osobowym lub pojazdem samochodowym przeznaczonym konstrukcyjnie do przewozu powyżej 7 i nie więcej niż 9 osób łącznie z kierowcą , w zakresie pośrednictwa przy przewozie rzeczy
- prowadzenie spraw związanych z usuwaniem i przechowywaniem na parkingu strzeżonym pojazdów usuniętych z dróg przebiegających na obszarze Powiatu Olkuskiego
Zamiejscowy Referat Rejestracji Pojazdów w Wolbromiu
Lokalizacja: 32-340 Wolbrom, ul. Łukasińskiego 6, (parter),
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
tel.: 32 706 53 03
Pracownicy
Ewa Pacia
tel.: 32 706 53 03
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
zakres obowiązków:
- rejestracja pojazdów
- wyrejestrowanie pojazdów
- czasowe wycofanie pojazdów z ruchu i przywracanie do ruchu
- wydawanie decyzji administracyjnych w zakresie odmowy, umorzenia, uchylenia rejestracji
- wydawanie zaświadczeń
Martyna Mikuła
tel.: 32 706 53 03
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
zakres obowiązków:
- rejestracja pojazdów
- wyrejestrowanie pojazdów
- czasowe wycofanie pojazdów z ruchu i przywracanie do ruchu
- wydawanie decyzji administracyjnych w zakresie odmowy, umorzenia, uchylenia rejestracji
- wydawanie zaświadczeń
Arleta Szymonek
tel.: 32 706 53 03
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
zakres obowiązków:
- rejestracja pojazdów
- wyrejestrowanie pojazdów
- czasowe wycofanie pojazdów z ruchu i przywracanie do ruchu
- wydawanie decyzji administracyjnych w zakresie odmowy, umorzenia, uchylenia rejestracji
- wydawanie zaświadczeń
Patrycja Rdest
tel.: 32 706 53 03
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
zakres obowiązków:
- rejestracja pojazdów
- wyrejestrowanie pojazdów
- czasowe wycofanie pojazdów z ruchu i przywracanie do ruchu
- wydawanie decyzji administracyjnych w zakresie odmowy, umorzenia, uchylenia rejestracji
- wydawanie zaświadczeń
Szczegółowy zakres działania Wydziału Komunikacji i Transportu