Szkolenie: Podstawowe zagadnienia dotyczące dostępności. Realizacja zasady dostępności w zadaniach publicznych realizowanych na zlecenie samorządu”

Komunikaty Odsłony: 1786

Szanowni Państwo,

Organizacje Pozarządowe z terenu powiatu olkuskiego!

Starosta Olkuski wraz z Fundacją Biuro Inicjatyw Społecznych z Krakowa zaprasza na szkolenie pn. ,,Podstawowe zagadnienia dotyczące dostępności. Realizacja zasady dostępności w zadaniach publicznych realizowanych na zlecenie samorządu”, które odbędzie się w dniu 18 marca 2022 r. (piątek) w godz. 14.00 – 17.00 w sali konferencyjnej Starostwa Powiatowego w Olkuszu (I piętro) przy ul. Mickiewicza 2.

Szkolenie przeprowadzi: Artur Then - ekspert w zakresie zapewnienia dostępności, doradca dostępności dla małopolskich samorządów, realizator audytów dostępności, szkoleniowiec.

Program szkolenia:

1) Zmiany w przepisach prawa dotyczące dostępności w kontekście NGO (Ustawa o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, ustawa o zapewnieniu dostępności stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych)

2) Spełnienie zasad dostępności w ramach zadań publicznych realizowanych na zlecenie samorządu

3) Minimalne warunki dostępności jakie muszą spełnić organizacje starające się o środki publiczne

1. Przegląd kluczowych pojęć związanych z dostępnością

2. Analiza Ustawy z dnia 19 lipca 2019r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami z perspektywy organizacji pozarządowych i grup nieformalnych

3. Obszary zapewniania dostępności przez organizacje pozarządowe:

4. Dobre praktyki w zakresie zapewniania dostępności przez organizacje pozarządowe.

 


Uwaga!


 Załączniki:

Zaproszenie na szkolenie

Deklaracja uczestnictwa w szkoleniu

Plakat Podstawowe zagadnienia dotyczące dostępności

Drukuj