Szanowni Państwo,
Z przyjemnością informujemy, że w ramach wprowadzenia e-usług w powiecie olkuskim Wydział Geodezji, Kartografii i Katastru Starostwa Powiatowego w Olkuszu do dnia 21 listopada 2022 r. uruchomia dla rzeczoznawców majątkowych Portal Rzeczoznawcy.
Portal Rzeczoznawcy przeznaczony jest dla rzeczoznawców majątkowych celem wykonywania czynności związanych z określeniem wartości nieruchomości w rozumieniu ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1899 z późn. zm.). Służy on do zamawiania, opłacania i pobierania danych z rejestru cen nieruchomości na potrzeby określenia wartości nieruchomości oraz do wglądu do aktów notarialnych kupna-sprzedaży będących podstawą wpisów w ewidencji gruntów i budynków.
Portal Rzeczoznawcy udostępniany przez Powiat Olkuski obejmuje dane o nieruchomościach z obszaru powiatu olkuskiego z wyłączeniem obszaru Miasta i Gminy Wolbrom.
W celu korzystania z Portalu Rzeczoznawcy niezbędne jest założenie konta dostępowego poprzez złożenie wniosku i akceptację regulaminu korzystania z Portalu Rzeczoznawcy.
Wzór wniosku z załącznikiem należy pobrać ze strony internetowej z zakładki „Wnioski”. Wypełniony i podpisany wniosek wraz z regulaminem należy dostarczyć w jednej z poniżej wskazanych form:
- pocztą na adres: ul. Mickiewicza 2, 32-300 Olkusz
- elektronicznie przez ePUAP,
- mailowo podpisany podpisem elektronicznym na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.,
- osobiście w siedzibie: Starostwo Powiatowe w Olkuszu, ul. Mickiewicza 2, 32-300 Olkusz
Zachęcamy do zapoznania się z Instrukcją korzystania z Portalu Rzeczoznawcy
Zapraszamy do korzystania z nowej e-usługi.
W przypadku pytań prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy:
mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
tel. 32 647 66 40, 32 647 66 30, 32 645 48 21